lördag 4 februari 2012

Kropp och Själ mässa


Strax skall jag åka in till Folkets Hus i Filipstad och arbeta på Kropp och Själ mässan hela dan idag och imorgon. Skall bli otroligt roligt att få presentera de nya produkterna från Blue Cosmetics med salter,mineraler och den svarta leran från Döda Havet.

Posted by PicasaDet skall också bli väldigt roligt att få träffa de andra mässdeltagarna och se vad de har. Dessa mässor brukar vara väldigt roliga att gå på. Har varit på en del genom åren i olika städer. Nu skall jag strax gå och väcka min dotter som kom upp igår. Hon vill så gärna följa med in på mässan. Hon är så nyfiken på vad en sådan här mässa är för någonting.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten