måndag 30 januari 2012

Vårstädning


Jösses vad mycket glas man har.....tömde ett av mina skåp och samtidigt passade jag på att torka rent. När jag ändå var i farten så började en omöblering av hela vardagsrummet. Skåpet fick byta plats. Satte upp min ena sockerlåda uppe på och där fick lite saker plats. Bl a min brudkrona av myrten och pärlor.


Jag blev ganska nöjd med möblering och så har mitt matsalsbord fått flyttat in igen. Nu skall det bara slipas och målas men det får bli till våren.



En liten glimt hur vardagsrummet blev. Visar resten av rummet en annan gång.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ibland undrar man vad man har i sina skåp och används allt. Nu gör du mig stressad med vårstädning redan :) Lena

Lotta Lloyd sa...

Inte vill jag stressa nån :-) Å det är bara ibland jag får såna stôlle ryck som att städa och möblera om.

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten