måndag 24 oktober 2011

Projekt....

 Nu är slusscaféet stängt för denna säsongen. En sista höstfika blev det. Nu börjar planeringen för nästa år. Vi kommer att öppna till Påsk ha öppet alla helger fram till Juni sen blir det varje dag som vanligt öppet varje dag Juni,Juli och Augusti. Men nästa höst kommer vi att fortsätta ha öppet på helgerna.
 Här hemma har vi en hel del att ta hand om.....varav jag inte har uppdaterat bloggen så mycket, men det blir det allt ändring på. Vi har byggt hönshus och 4 hönor och en tupp har flyttat in i Kackelstugan. Annars är det trädgården som har fått en ordentlig genomkörare inför vintern. Det har kommit lampor från http://www.ledbutiken.com/ i trädgården. Så nu lyser mitt sockerdricketräd.

Sen händer det en hel del andra spännande saker......Jag skall börja sälja för Blue Cosmetics www.bluecosmetics.se. Har tidigare arbetat i denna bransch och nu är det dags att börja igen. Så detta blir mitt vinterprojekt. Har caféet under ena halvåret och detta andra halvåret. Finns ju inga hinder för krock iallfall. Just nu väntar jag på mitt startpaket med alla produkter och sen bara att köra igång.


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten