lördag 26 december 2009

Så kom julaftonskvällen trots kartonger både högt och lågt så hade vi fått till det bra ändå, visst finns det mer vi kunde hunnit med men som sagt Rom byggdes inte på en dag. Mat i mängder, god dryck samt trevligt umgänge förgyllde kvällen och givetvis så fick hustomten sin beskärda del av allt det goda.
















Pepparkakshuset tillsammans med min samling av snögubbar.




Min kusin Sussie fick en värmande halsduk




Min far och jag.



Kallskuret på sin plats


Till bords vi gå.



Bryggan smyckad och klar




Tomten har fått sin gröt.



Dottern Madeleine var tomte.



Gottebordet



Granen står så grön och grann i stugan

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!
Powered By Blogger

Välkommen tillbaka

Tack för Titten