fredag 16 december 2011

Lillasyster

Jag har en lillasyster som heter Maria hon är fem år yngre än mig. Vi pratar nog vids en gång om dan i telefon. Hennes familj består av världens bästa svåger Ari och deras 2 underbara töser Jessica och Angelica. De bor i Stenungsund.


Bland det bästa med min syster är hennes stora intresse för inredning som vi delar. Förra veckan var jag nere och hälsade på i deras nya bostad. En fröjd för ögat, hon är duktig på att ordna stilleben.
 Bara se och njut.


Så fina töser! Jag är en stolt gudmor till Jessica som står till vänster om sin mor.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hänt med din butik? är lite nyfiken på hur det går och om det är några nya varor på gång in, har sett att Asphyttans nytt o nött ligger nere. Fina glimtar ur ditt liv!

Livet vid Aspen sa...

Butiken har fått flyttat med till Slusscaféet och vi har bara öppet en del av året. Så nu öppnar vi till Påsk 2012 igen.

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!

Välkommen tillbaka

Tack för Titten