tisdag 5 oktober 2010

Ny dag nya möjligheter


En sån härlig underbar röd gammal brödlåda som jag fann bland sakerna som faster Ingalill & Bengt hade med sig till vår loppis. Den får allt flytta in i mitt skafferi istället. Det var många fina saker som var med, många dukar bl a. Nu har Angelica min systerdotter kommit upp. Och igår satt vi och jobbade med webbutiken för fullt. Den släpps ut i cybern snart. Hon gick loss med sin kamera så snart kommer det bilder upp på varorna som redan inkommit. Nu har vi lagt en ny order med mer varor som kommer nu i veckan. Så nu är det mycket som händer. Angelica skall få göra ett gästspel här på min blogg tänkte jag, hon är en duktigt fotograf och har ett bra öga för det "där".
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anna sa...

Hej Lotta!

Jag har nyligen hittat din blogg och kan inte låta bli att lägga in en kommentar. Miin farmor och farfar bodde när de levde i Källsfallet (om du vet var det är) och min pappa har kvar huset som sommarstuga.
Din blogg är så trevlig och jag älskar vitt, gammalt och shabby-chick! Så jag kommer förbi loppisen nästa gång jag kommer till Asphyttan! Blir nog tyvärr inte förrän i sommar, jag bor utanför Geneve för tillfället. Men har jag förstått det rätt att loppisen inte bara är tillfällig?
Hälsningar Anna

Bloggintresserade

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Asphyttanbloggkartan.se!

Välkommen tillbaka

Tack för Titten